2014. július 3., csütörtök

KBShimmer Goldie Rocks és Sand in My Stocking

Sziasztok!
     Az elmúlt időszakban újra úrrá lett rajtam az aranyláz, azaz az aranyszínű körömlakk kollekcióm bővítése. Nehezen találok új aranyszínt, ami vásárlásra csábítana, mivel már tavaly 25 darab körül volt ebből a színből.
Emellett tombol a glitter és holo körömlakk imádata is, szóval az elkövetkező időszakban csak ilyen lakkok (és ami még megtetszik :D)  lesznek a blogon.
     Ma a KBshimmer egy új  és egy régebbi körömlakkját szeretném bemutatni.
A legújabb 2014-es  nyári -Early Summer- kollekcióból a Goldie Rocks világos arany hologramos körömlakkot és a  2013-as karácsonyi kollekcióból a totál-brutál glitteres Sand in My Stocking csodát.









Körmeim nem igazán vannak, de a gyönyörű színek  bemutatása miatt készítettem pár béna képet, hogyan festenek élőben.
A Goldie Rocks színe nagyon változatos fénytől és a fény beesési szögétől (kéztartástól) függően. A semmi mást nem kenek a körmeimre gondolattól, a ritkán fogom használni gondolatig kategorizáltam míg a körmeimen volt. A végeredmény: tetszik.
A Sand in My Stocking egyértelműen kedvenc, sok színre vagy 2 rétegben magában használható, teljesen fed.


A KBShimmer körömlakkokkal minőség szempontjából elégedett vagyok, a színek is szépek, egyediek, az árak sem borzalmasan magasak, átszámítva 1980 Ft.-ba kerülnek, ha a Harlow and Co. oldaláról rendelem. A postaköltség 4 darabnál (eddig egy vásárlásnál ez volt a maximum darabszám amit vásároltam) 9,75 kanadai Dollár. A szállítási idő az első alkalommal majdnem 3 hét volt, az utána következő 3 megrendelés viszont nagyon hamar 6-8 nap alatt a körmeimen volt.
A Harlow webáruházában még sok csodálatos, kívánságlistás márka megtalálható, mint például a Crows Toes, Girly Bits, Glam Polish, Lac Attack, NCLA, Powder Perfect, na, nem is sorolom tovább, ezek azok a márkám amiből még szeretnék kipróbálni egy-két színt, sokkal több márkát találhatok a webshopban.

További KBShimmer  körömlakkok a blogon:
- U Rock My Heart 
- Belle of the Mall

Körömlakkoból aranyszínt szoktál használni? "Aranyos" vagy?


13 megjegyzés:

  1. Milyen érdekes ez a színes csili-vili lakk :) Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Én is akarok ilyen homokot a zoknimba/harisnyámba! :) Arany lakk? Naná, egy oroszlánnak, akinek eleve ez a féme! Bár 25 nincs, csak 9.

    VálaszTörlés
  3. @Drea: lesz az még több is mint 9, én is egy darabbal kezdtem és idővel összegyűlt, igaz ez a szám már kissé beteges :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem most ezek nem jönnek be, szépek, de tőlem rettentően távol állnak, Hozzád viszont illenek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és jól mutat mellé a kis glitteres csoda :)

    VálaszTörlés
  6. Stunning golden holo and I like the glitter too :-)

    VálaszTörlés
  7. gyönyörűek *-* pláne így együtt :)

    VálaszTörlés
  8. @suzie: megértelek, én ugyanígy vagyok az ezüst színnel, másokon tetszik, néha eljátszom a gondolattal, hogy én is használnám, de nem megy. :)

    VálaszTörlés
  9. Aranyos (is) vagyok, de még mindig nem találtam meg a pénztárcámat kímélő ámde mégsem kétpálcás hatású arany lakkot. Nem szeretem ugyanis, ha túlzottan sárga, valahogy nekem az olyan bazári. (Számomra) drágább márkáknál természetesen nem egy gyönyörűt találtam már...

    VálaszTörlés
  10. Szeretem az arany lakkokat, és ez főleg tetszik, olyan különleges. :)

    VálaszTörlés
  11. Ha jól számoltam, 2 db aranyos lakkom van, ami nem sok. Inkább karácsony közeledtével kap el az aranyláz. :) Aranyos-színes-glitteres lakkom viszont több van, ezeket szeretem kombinálni más színekkel, de önmagukban is hordtam már őket. Mindkét KBS lakk bejövős! :)

    VálaszTörlés