2014. október 28., kedd

piCture pOlish - Fool's Gold körömlakk

Sziasztok!
     A PP - Fool's Gold nem éppen őszi szín, de ez semmit nem von le a szépségéből.
     Meseszép darab! Igaz én nagyon szeretem a türkizkék színt.




 A 3 világoskék PP lakk ami a dobozkámba van:
Hasonló színeim a piCture pOlish - Whimsy és a Zoya - Rebel:

picit összekentem a még nem szárat Pandorával....élethű kép
 A körömlakkot 2 vagy 3 rétegben használtam, már nem tudom mert több mint 1 hónapja használtam, készítettem a képeket, de a száradási ideje jó, a fénye meg gyönyörű a megcsillanó glitterek pedig megkoronázzák.

Használsz hasonló színű körömlakkot?



8 megjegyzés:

  1. Hű, az a Zoya nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a lakkot, pedi nem is vagyok különösebben oda a türkizkékért... :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Whimsy a kedvenc PP-m, de nincs meg, ő utána vágyok a leginkább! :)

    VálaszTörlés
  4. Ééés érkezik a Cyan, ami picit sötétebb és holo mikropelyheket tartalmaz ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen mutat rövid körmökön is. Jól áll a bőrtónusodhoz! :)

    VálaszTörlés
  6. A színe tetszik, de glitterek nélkül lenne igazi a számomra. A whimsyt előbb vásárolnám meg :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom a türkizkéket és a Fool's Gold a kedvencem! :D A másik kedven világoskékem az Ocean. Elégedett vagyok velük, nem érzem azt, hogy kellene melléjük másik.
    Érdekes módon élőben nekem nem hasonlít ennyire egymásra ez a három lakk, mint a képeken (más swachok alapján is, nem csak nálad). A Rebel is megvan, de túl világos nekem, nagyon ritkán használom.Í gy a Whimsyt mindig megcsodálom és otthagyom. Az új Cyane is nagyon szép, de szintén nem érzem, hogy kellene.

    VálaszTörlés
  8. @Erina: igen, ebből a színből két- három darab elég, ezért ne vettem meg az új Cyant.
    Élethűen a színkülönbség talán azon a képen látszik a bejegyzésben ahol a Geode lakkokkal van, ott látszik, h a Whimsy világosabb 2-3 árnyalattal.

    VálaszTörlés