2014. november 22., szombat

Infinity Nails #101 körömnyomda mintalemez


Sziasztok!
     Ma, egy körömnyomda mintalemezzel jelentkezem és 4 darab körömnyomdázással.
A lemezt meglátva nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog,a végeredmény, illetve arra gondoltam, túl nagyok a minták, nem fog jól kinézni a kicsi körmeimen.
    Óriási tévedés volt ezt gondolnom az Infinity Nails mintái jól átgondoltam vannak megrajzolva, a teljes (bár kétlem, hogy ekkora köröm létezik) mintákból a részletminták nagyon jól alkalmazhatóak.
Eddig 4 alkalommal használtam ezt a lemezt.
Négy egymásutáni alkalommal, egyszerűen nagyon tetszenek a minták! :)
 Elsőnek az ILNP - Champagne Blush színt használtam alapnak, nyomdázáshoz az Essie - Penny Talk színt, fedőlakk a KBShimmer üdvöskéje volt.
Második alkalommal, a minták szépségén felbátorodva, az egyik legdögösebb arany színű körömlakkomat használtam alapnak. Ez a MAC - Magnificent Feast körömlakk, nyomdázáshoz a Dashica fekete speciálisan nyomdázáshoz készült lakkja volt, fedőlakknak a nagy szerelmemet használtam, a KBShimmer-Cleary on Top fedőlakkot.
A harmadik variációnál (nekem ez tetszett a legjobban) az alapszín az ILNP-Iconic, nyomdázó körömlakk a Dashica fehér színe volt.Fedőlakk a fent említett KBShimmer.

A negyedik változat is mutatósra  sikerült, alap a Moyra 915-ös Hélene volt.
A körömnyomdázásokat nem a blog miatt készítettem, a képeket késő este hullafáradtan vagy hajnalban pislákolva, gyorsan készítettem, alig pár képet ellőve lakkozás után, szóval nem a legjobbak, de a lemezen lévő minták miatt ezek ellenére feltettem, gyönyörűek a lemezen lévő minták.
Az Infinity Nails mintalemezei 4.99 €-ba kerülnek (kb.1550 Ft), 105 darab lemez közül lehet válogatni, bőséges a választék.A szállítási költség 40€-ig 9,9€,  e felett 21,9€, illetve néha van ingyenes szállítás, 75€ feletti vásárlási esetén. Két-három darab esetén érdemes barátnővel, ismerőssel közösen rendelni.

12 megjegyzés:

  1. Erősen gondolkodom a vásárláson, csak a szállítási költség tart vissza nagyon. Az utsó három manikűr tetszik leginkább. Szerintem a Moyra lakkon nagyon jól érvényesül a minta. Ja és az arany fekete kombináció is szuper.

    VálaszTörlés
  2. T.Andi: köszönöm :)
    Felajánlanám, h vásároljunk együtt, de egyenlőre elég a 6 darab új lemez, viszont lehet mások szívesen csatlakoznának hozzád, azok nyugodtan hagyjanak itt megjegyzést :)
    A Moyra lakkos volt az, amit két pénztáros csaj is megnézett, tetszett nekik, viszont nem is hallottak még a körömnyomdázásról.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az utolsó variáció tetszik a legjobban! :)
    Szuperek ezek a lemezek, egy baj van belőlük: mindig többet akar az ember :D

    VálaszTörlés
  4. Utolsó tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás a lemez és az összes manikűr is!! Jó látni ezeket a szép munkákat!!!!

    VálaszTörlés
  6. Szépek és különlegesek ezek a minták :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű manikűr!! Tetszik nagyon!! Igen, a szállítási költséget sokallom én is!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép mintákat lehet vele nyomdázni! :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem most a második tetszik a legjobban. :) Szép ez a lemez is, különlegesek a minták. Pénztáros csajszikkal én is jártam már hasonlóképp. :)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a fehér + arany a kedvencem :)

    VálaszTörlés