2014. december 18., csütörtök

F.U.N Lacquer és ILNP Ultra Chrome Flakies körömlakk haul

Sziasztok Lányok!
     Ma igazi csemegékkel jelentkezem a műfaj kedvelőinek.Pontosítva, azon kedves Olvasóimnak ajánlom a mai bejegyzést akik szeretik az extrém hologramos csillogást és a multi-króm körömlakkokat.Rengeteg új körömlakkot vettem, de idő és fényhiány miatt az eddig megérkezett legütősebbeket szeretném ma bemutatni.
 A bejegyzés főszereplői:
- F.U.N Lacquer/ Million Dollar Dream Holo
- F.U.N Lacquer/ Rolyal Chapel
- ILNP / Electric Carnival
- ILNP / Brilliance
A F.U.N Lacquer körömlakkjaira a tavasszal megjelent kollekciójával figyeltem fel, külföldi blogokon láttam. Tetszettek, de -a szokásos kifogás- mindig volt olyan bevált márka ami elcsábított. A márka őszi, első születésnapja alkalmából kiadott glitteres-holo kollekció viszont szabályszerűen elvarázsolt....
Két körömlakkot vettem ebből a márkából, az említett kollekcióból a Million Dollar Dream holo változatát és a karácsonyi kollekcióból a szintén holo-glitteres Chapel színt.
Sok körömlakkom van, rengeteg márkából, sok prémium márkát kipróbálva, de a F.U.N Lacquer mindet lekörözi!!! A glitterek elképzelhetetlenül vékonyak, 2 rétegben nem sokkal duurvább a felületük mint egy fólia hatású lakknak, első próba után csodálkozva simogattam a felületét, h mennyire sima. A holo finis felülmúlhatatlan, ennél hologramosabb csillogást lehetetlen előállítani.
MILLION DOLLAR DREAM (H):
 ROYAL CHAPEL (H):
Az ILNP új kollekcióját, az Ultra Chrome Flakies körömlakkokat első promó képek láttán tudtam, hogy kell, pedig nem vagyok odáig a duó vagy multi-chrome lakkokért. A márka webshopjából rendeltük pár lánnyal közösen, akkor még nem tudtuk, hogy itthon is kaphatóak lesznek a NailLandnél. Ezek a pelyhes multi-chrome lakkok teljesen másak mint a sima duo-chrome lakkok! Az ultra-chrome pelyhek nagyon különlegesek, felkenve 3-4 színben pompáznak fényviszonyok és kéztartástól függően.
A négy új körömlakk közül eddig csak az Electric Carnivalt használtam, sajnos a képek nem sikerültek.
Az Electric Carnival nappali fényben erős fólia finisű lila-zöldes arany, villanyfénynél barnás-zöld enyhe lila fenn hanggal, leírhatatlan, lenyűgöző és vakuval befotózhatatlan.

A mai bejegyzésbe ennyi fért, a lakkok élőben sokkal szebbek, viszont  a munkaidőm miatt csak vakuval tudok képeket készíteni, de....idén lesz 2 teljes szabadnapom, amiből az egyiket feláldozom a blogra és befotózom a sok  új "kincsemet" természetes fényben mutatva meg a szépségüket :)
Mind a 4 körömlakk különleges, mostanában olyan színeket kerestem ami önmagában is tetszik, picit egyedi, nincs kedvem, türelmem, időm díszítgetni,így ez a négy darab telitalálat.
 
A mai bejegyzésben szereplő márkák közül van kedvenc vagy kívánságlistás színed, vagy tetszenek, mindegy, már kérdést sem tudok feltenni, nagyon fáradt vagyok, szóval dobj egy kommentet ha van erőd írni :D


30 megjegyzés:

  1. Ó. Te. Jó. Ég. Nem találok szavakat, komolyan! *o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örültem ezeknek a lakkoknak, mivel nagyon egyediek, nincsenek hasonlóim :)

      Törlés
  2. Nagyon, nagyon tetszenek! Az Electric Carnivalra elképesztően kíváncsi leszek a körmeiden, nekem az a favorit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Brilliance jobban tetszik. Amikor rendeltem, a webshopos képeket nézve nekem is az Elactric Carnival tetszett a legjobban, előre félek, mi lesz ha élőben látom az egész kollekciót, mert jó lenne még 1-2 szín :D
      Vakuval nem tudtam befényképezni, de ami késik nem múlik :D

      Törlés
  3. Hát, abszolút ismételni tudnám az első hozzászólást csupa nagy betűvel! Sajnos a F.U.N Lacquer lakkok tetszenek jobban, amiket nehezebb beszerezni. :( Ide nekem az összes ilyen lakkot! :)

    VálaszTörlés
  4. Kimaradt a bejegyzésből, de egyértelmű, nekem a Million Dollar Dream a kedvencem a négy közül.
    Mind a két F.U.N Lacquer minősége kimagaslóan jó, az ecsete is különleges, picit keményebb, rugalmas, első ecset húzásnál feltűnt , hogy sokkal könnyebb lakkozni vele, csak ajánlani tudom. :)
    Remélem a tartósságával sem lesz gond, az este ezt kentem fel.
    Az eddig megjelent színekből egy-két szín van ami még tetszik, de figyelni fogom a megjelenő új kollekciókat is, mert lenyűgözőek. :)

    VálaszTörlés
  5. A millió dolláros bébi nagyon-nagy varázslat lehet élőben, persze a többi is ígéretes :) Alig várom hogy láthassam őket körmön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, eddig csak kettőt használtam :D Amint lesz szabadidőm nappal és egy kis fény, nyomatom a posztokat :)

      Törlés
  6. Csodás lakkok!!!!! <3 <3 nekem a kedvencem a MILLION DOLLAR DREAM árnyalat!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép mind, igazi karácsonyi színek, bár gondolom egy rémálom lemosni őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alaplakk nélkül az ILNP-t igen, a F.U.N lakkal nem volt gond. :)

      Törlés
  8. Mind gyönyörű! ILNP nekem is jön, csak másik két árnyalat, nagyon kíváncsi vagyok rájuk! A FUN nagy kísértés volt, egyelőre lemondtam róla, de tudjuk, ami késik, bekövetkezik. :)))
    Az időhiányt abszolút megértem, én is folyamatosan küzdök vele. És bár imádok a körmös cuccaimmal pepecselni, díszítgetni, nekem is előfordul, hogy egyszerűen már nincs erőm hozzákezdeni az éjszaka közepén. Így szintén favorizálom a "csak felkenem plusz Seche Vite és 15 perc múlva gyönyörű manikűrrel futok a dolgomra" típusú lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  9. Ezeket a lakkokat én is elfogadnám! Gyönyörűek! *.*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon-nagyon gyönyörűséges lakkok. Mostanában nem nagyon villanyoznak fel a körömlakkok úgy általában, de ezek valami hihetetlenül különlegesek. Ha nyerek a lottón, akkor első helyre kerülnek a listámon (ami sajnos már nagyon hosszú, köszönhetően többek között Neked is ; )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, egy lottó nyeremény az én kívánságlistámnak is jót tenne :D
      Ezek most tényleg különlegesebb lakkok a gyűjteményembe. :)

      Törlés
  11. These are all so gorgeous!
    kisses! Have a great weekend!!!

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűek ezek az Ultra Chrome Flakie lakkok, az én Metropolisom is teljesen levett a lábamról. :) És félig-meddig tesók a Te szépségeiddel, hiszen egy dobozban utaztak. :)
    http://readmynails.blogspot.hu/2014/12/ilnp-ultra-chrome-flakies-metropolis.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, rohanok megnézni, nagyon tetszenek ezek a pelyhes ultra chrome lakkok :)
      Rossza hatással vagytok rám, csatlakozni egy körömlakkfüggő, csoportosan vásárló csapathoz életveszélyes! Viccelek, nagyon jó a csoportos vásárlás és a tudat, hogy nem csak én vagyok ennyire gyenge pár szép körömlakk láttán :)

      Törlés
    2. Egyetértek, így legalább kisebb a bűntudat is... :)

      Törlés
  13. Ultra Chrome Flakies... Úristen... valami lila kell onnan :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz könnyű a választás, ha jól emlékszem vagy 3 lilás változat van...:)
      Én valami kékeset szeretnék még.

      Törlés
  14. Mint a másiknál is írtam, nekem is az Electric carnival-ra esett választásom :-))) Most rendeltem meg az első Fun Lacqueremet, és az meg a Royal Chapel holo!!! Jajjj de várom mindkettőt, mert valami csodálatosak!

    VálaszTörlés