2014. december 12., péntek

piCture pOlish - Bridget

Sziasztok!

     Ma egy újabb PP gyönyörűséggel jelentkezem, ez nem más mint a hamar közkedvelt, slágerszínné vált Bridget. Ismeritek a mondást, nem zörög a haraszt ha nem fúj a szél, szóval nem ok nélkül lett ennyire sikeres ez a szín.
Nagyon nehezen lett az enyém ez a szín, hosszú lenne leírni mi minden jött közbe, így még jobban örültem mikor megvettem és a lényeg, hogy már a dobozomba van.
Nagyon szép és egyedi szín, ez az a szín amire igenis  megéri kiadni egy kisebb vagyont, természetesen csak akkor ha szereted, használsz piros színeket.
Az áttetsző, kissé narancsos piros színben a rengeteg hologramos mikro-pehely erősebb fény hatására szemet gyönyörködtető holo-izzásba kezd. Olyan ez, mintha belülről, alulról milliónyi parányi színes led világítana a körömlakk alatt. Csodálatos!

természetes fényben, napsütés nélkül is ilyen szép
vakuval készült fotó

Két rétegben használtam, gyorsan szárad, tartósságával sem volt gondom.
Olvastam több lánynál, hogy a lakk befogta, elszínezte a körmeit.Nálam nem volt ilyen, mint írtam én nemrég vettem meg,hónapokkal a megjelenése óta. Gondolom azóta a gyártó korrigálta ezt a hibát és az én példányom már a javított változat.
Viszont, a körömnyomdázásnál a nyomdázó színt megfogta, elmosta, így a Bridgetre fedőlakkot kentem, majd száradás után erre nyomdáztam, így nagyon szép a végeredmény.
Összehasonlításhoz a márka további piros színeit választottam, ezek a színek a Vegas, O'hara, Scarlet.
   Imádom a Bridgetet , de a bőrtónusomhoz a Vegas illik a legjobban, nyugi, azért fogom még használni.  :)


Kinek van meg a Bridget, mi a véleménye a színről, illetve kinél kívánságlistás?

23 megjegyzés:

  1. Nekem az O'Hara a kedvenc, és meg is akartam venni, de nincs webshopon készleten :( Úgyhogy majd csak jövőre :D

    VálaszTörlés
  2. Tyűha, Nem semmi. Nekem ebből a felozatalból a Bridget kellene leginkább. Me egy jó tömött pénztárca:D

    VálaszTörlés
  3. Szép-szép az O'Hara, de nekem -ha lehet egy piros színre ilyet mondani- kicsit hideg piros árnyalatnak tűnik, igaz csak akkor ha más piros lakk is van mellette a fentiek közül. :) Mondjuk a Briget meg a másik véglet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont ezért tetszik, mert egy csepp narancsosság nincs benne :D

      Törlés
  4. De jól hangzik a tömött pénztárca kifejezés, én már az értelmére sem emlékszem...:D
    A Bridget szín tényleg különleges :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Bridget és O'Hara van meg ezek közül, mindkettőt szeretem. Az O'harát tavasszal-nyáron, a Bridgetet ősszel-télen szeretem viselni. Most amin még nagyon gondolkodom, hogy kellene az ünnepekre, az a Columbia. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Bridget cukorfalat, de szinte az összes PP piros :)
      s most
      Tegnap rendeltem meg a Glam Polish - You Can't Stop The Beat piros színt, nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz élőben....bár karácsonyig biztosan nem érkezik meg.

      Törlés
  6. A Bridget csoho-dáhá-laha-tohos. Ennyi. Nem is veszek több pirosat (ööö). :)

    VálaszTörlés
  7. Milyen érdekes, hogy fedőlakkozás után felvíve mennyivel mutatósabb a nyomda! Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokkal szebb, glitteresekre csak így lehet nyomdázni, sőt ha ezekre 2 réteg fedőlakkot teszek, nem kell lemosni, mikor megunom, megpattintom a végét a lakkozásnak és egyben lejön mint egy matrica ;)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Szerintem is és nem igazán láttam hasonló színt eddig :)

      Törlés
  9. Nagyon ünnepi ez a piros, karácsonyi manikűrhöz tökéletes lenne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, plusz bármikor mikor egy nagyon szép, meleg színre vágyunk :)

      Törlés
  10. Bevallom, engem eddig nem nyűgözött le ez a szín. Most viszont, hogy megnéztem a te képeidet egészen megtetszett :)

    VálaszTörlés
  11. Köszi, mindig igyekszem élethűen visszaadni a színeket, bevallom én is egy orosz blogon figyeltem fel erre a színre :)

    VálaszTörlés
  12. Nekem is megvan és pont készültem nyomdázni rá, ezer hála a tippért, hogy fedőlakkra nyomdázzak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h segítettem, biztosan meseszép lett a manikűröd :)

      Törlés
  13. A PP piros lakkjai közül az O'hara és a Bridget a kedvencem *-* imádom alapból a piros lakkokat, és ezeket olyan különlegesek :) ...addig nem nyugszom, amíg az egyik az enyém nem lesz :D

    VálaszTörlés
  14. A Vegas( szemelyes erintettseg miatt is :) ) es a Bridget a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Btw, karacsonyra megleped magad vmi szepseges sminkcuccal? En nem vagyok nagy lakkos, engem a masik vonal sokkal jobban erdekelne :)

    VálaszTörlés