2015. június 3., szerda

OPI 2015 Brights kollekció - Can't Hear Myself Pink

Sziasztok!

         A mai bemutatásra szánt OPI körömlakk valami leírhatatlan gyönyörűség.
Április elején vásároltam, azóta sok új körömlakkot vettem, de ezt legalább 7-8 alkalommal használtam már, csodálatos és megunhatatlan.
Az OPI márka minden évben (hogy mióta nem tudom, de az utóbbi 3 évben biztosan) nyár elején megjelenik az élénk színű nyári kollekcióval, idén a Brights kollekcióban 9 új szín jelent meg.
 Nem szeretem, nem használok hasonló színeket, de a Can't Hear Myself  Pink elnevezésű körömlakkon megakadt a szemem.A vásárlásnál valószínűleg közrejátszott az is, hogy jelenleg a rózsaszín, világosabb pink színekre vagyok ráállva.


A körömlakk minősége szuper, a legnagyobb erénye nálam a tartóssága, legutolsó alkalommal 4 napig bírta, ami nálam szinte rekord számba megy. Nagyon hamar kezdenek lepattogzani a lakkok, kevés van ami 3 napot kibír. Két rétegben  szoktam használni, elég gyorsan szárad, nem használok rá fedőlakkot.

A vakuval készült képeken nem látszik a lényeg, az enyhe korallos színjáték amitől igazán különleges ez a szín, érdekessége, hogy kevés, gyengébb fényben dominánsabb a  korall szín.
Nem mondanám hasonlóknak, inkább színrokonoknak nevezném az alábbi körömlakkokkal:

vakuval készült fotó
élethű színek
A Barry M  - Mediterranean színében sokkal erősebb a narancsos szín mint a rózsaszín, A Girly Bits - Our Lips Are Sealed színe világosabb, élénkebb és nincs korallos fénye, a  három közül ez a kedvenc, de sajnos nálam csak 1 napot bír ki, hamar kezd kopni.

A körömlakkot az OPI Hungary üzletében vettem, nagyon barátságos áron.

Jelenleg mi a kedvenc körömlakk színed?


8 megjegyzés:

  1. Jó kis színek, vadulok az élénk színekért :)))

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép színe van :) nekem az örök kedvenc színem a piros, nem csak körömlakkban mindenben ( a szobám is piros :D )

    VálaszTörlés
  3. Nálam mindig változik, melyik színre vagyok ráállva, de most vettem 10 db rózsaszín lakkot, szóval azt hiszem, ezen a nyáron a rózsaszín fog menni nálam is minden kombinációban! Opi is tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. A Fame-mel kombinálva nagyon szép!
    A kedvenc körömlakk színem a rózsaszín és a piros.

    VálaszTörlés