2015. július 13., hétfő

Nyári körömlakk újdonságok: ILNP, Enchanted Polish, Glam Polish és Cupcake Polish

Sziasztok!

     Az elmúlt egy hónapban vásárolt körömlakkokról készítettem ma egy bejegyzést, a címben már szerepeltek a márkák amelyeknek a nyári körömlakk kollekcióiból válogattam.
Elsőnek a Hypnotic Polish webshopból csoportosan rendelt csomag érkezett meg.
Nem is tudom mit mondjak, mikor Timi a kezembe adta a kis pakkot, köpni-nyelni nem tudtam, ilyen sok csúnya színt egyben rég nem láttam, a rosszullét kerülgetett attól, hogy ennyire mellé fogtam a színválasztásban. Ahogy hazaértem kibontogattam és felkentem a színeket, nos a 4 színből 3 csodálatos, csalóka volt az üvegben, de a 4. nem, sőt nagyon nem tetszik.
A négy körömlakk: Cupcake Polish - Black To The Fhchsia, Glam Polish- Smash!, GP - Deceptive Practice, GP - Pop! A Lesly mini körömnyomda mintalemezekből két új darabot választottam, a 132-est és a 135-öst, ezeken a minták kifogástalanok,nagyon tetszenek, szépek a körmökön, elsőnek gyönyörűen felszedtem a mintákat, pár napja viszont nem boldogultam a lemezekkel, nem tudom mi lehet a gond, mert az  Infinity lemezeknél ugyanazzal a bélyegzővel gond nélkül feljött a minta.

vakuval készült fotó
A Smash! az a szín ami nem tetszik, ha valakinek bejön, írjon, szívesen átadom.
A második csomagom két Enchanted Polish körömlakkot tartalmazott az 5 darabból álló nyári kollekcióból.Nem mondhatom el, hogy a kedvenc márkám lett, de mióta megvettem az első darabom ebből a márkából, nem tudom figyelmen kívül hagyni, követem az újdonságokat, pontosabban e-mailt kapok róluk, így tegnap látatlanba (meglepetés lesz milyen színeket álmodott meg a tulaj) és elővételbe (4 hetet kell várni a feladásig!!!) megvettem a 2015-ös június, július és augusztusról elnevezett lakkokat, amik az általam ismert legdrágább indie körömlakkok.
Júniusban a Festival és a Dessert Sun színekkel bővült az Enchanted Polish gyűjteményem. Lehet  velem van baj, de elsőnek ezek sem tetszettek. Első használatán viszont már éreztem a jóleső elégedettséget. Rettenetesen tartós körömlakkok, a Dessert Sun-t 4 napig  hordtam.

vakuval készült fotó

Múlthéten az ILNP körömlakkok érkeztek meg. Ezekből a Mega (X), I See You, Pink Mimosa? Kaleidoscope elnevezésű lakkokat választottam. Eddig a Pink Mimosa-t és a Mega X-et használtam, az előbbi nagyon gyengén teljesített, hamar kezdett kopni, a színe sem volt valami erős, alig látható, hogy rózsaszín, nagyon hasonlít a Fame színhez, kár volt megvenni. A Mega (X) viszont szuper darab! Strapabíró, alap és fedőlakk nélkül 2 napig remekelt.
vakuval készült kép
Idén nyáron már biztosan nem veszek több körömlakkot,  mint láthatjátok sok a hasonló szín e pár darab között is, megvárom míg változik az ízlésem, kedvem, más színek kezdenek érdekelni.



Mi a kedvenc színed idén nyáron?


11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lakkok! Imádom az ilyen posztjaidat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Én is szívesen nézek hasonló bejegyzéseket másoknál. :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek, egytől egyig! <3
    A Kaleidoscope-ot előrendeltem, annyira kíváncsi vagyok rá, nemsokára én is a kezemben tarthatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      A Kaleidoscope nagyon szép, gyönyörűen csillog, de szerintem fedőlakként használható csak, de azt bármilyen színre lehet kenni. :)

      Törlés
  3. Az LS-135 Lesly lemezt én is megrendeltem és nekem sem működik, csak és kizárólag az MDU lakkokkal tudom felvenni róla a mintát. Ami azért csalódás, mert az eddig rendelt Lesly lemezeim az összes lakkommal működnek, amivel a többi (Petla, Moyou, Pueen) lemezem. :(

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű árnyalatok! Nekem az élénk, korallos, pink és lime-os színek a kedvenceim idén nyáron. :) A fenti lakkok közül pedig az ILNP lakkok tetszenek.

    VálaszTörlés
  5. Mennyi szépség :) Legjobban az aranyoska meg a rózsaszín tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok ! Gyönyörű színei vannak a "Cupcake Polissh" lakkoknak. Ha valaki megtudná írni, hogy hol lehetne megvásárolni. Köszönöm !

    VálaszTörlés
  7. @Zsuzsa: a Cupcake Polish körömlakkokat több külföldi webshopból tudod megrendelni, ha csak 1-2 darabot szeretnél, akkor a postaköltség miatt a Color4nails-t ajánlom, de belinkelem a többit is. :)

    http://color4nails.com/index.php?route=product/category&path=59_225&limit=75

    http://www.harlowandco.org/collections/cupcake-polish

    http://www.hypnoticpolish.com/collections/cupcake-polish

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az információt, és a linkeket. Sajnálom, hogy nincs a hazai kereskedelembe. . Gyönyörű színek . Ha érdekel valakit, ilyen csodás színekben van még a " Color Club" körömlakk " család " . Ezt meg lehet vásárolni az Aphrodite KFT Budapest Visegrági utca 60 szám alatt( Lehel téri megállótol kb 10-15 percre. Lehet póstai úton is rendelni. Más Amerikai lakkok is vannak itt. Lakk imádóknak szívből ajánlom !

      Törlés