2015. szeptember 7., hétfő

Glam Polish körömlakk haul


Sziasztok!

   Nem nehéz rájöjjek, hogy jelenleg a Glam Polish körömlakkok a kedvencem, legjobban ennek a márkának várom az új színeit.
Természetesen érdekel és vásárolok más márkákból is mint például a Colors by Llarowe, ILNP, OPI de első helyen a Glam Polish áll.
Utolsó alkalommal 4 darabot vásároltam a Gleekl kollekcióból a Take a Bow, a Girl on Fire, Rehab és a River Deep, Mountain High színt., valamint már előzőleg megvettem a Take on Me színt is. Az . körömlakk a Crash!! volt, ez a Knockout kollekcióból van.
A Take a Bow egy világoskék, enyhén lilás szín ami az apró rózsaszín csillámoknak köszönhető. Krémes holografikus szín, nagyon különleges felkenve.
A Girl on Fire szintén egy krémes alap, erős korallszín némi pirossal és rengeteg korall mikrócsillámmal.Ez is holografikus körömlakk, máskülönben nem is kellene. :)
A Rehab volt az a szín amiről azt gondoltam, hogy használat nélkül eladom, nem az én színem a zöldes türkizkék , de valamiért vonzott. Nos, ez a legszebb mind közül, lehet azért tetszik ennyire mert nem sok hasonló színem van., most is ez van a körmeimen.Ennek az alapszíne már a zselés változat, de 2-3 rétegben gyönyörűen összeáll, nem látszik. Itt a holo alapszínen felül holografikus glitterek is vannak amitől káprázatosan szép lesz a végeredmény.
A River Deep, Mountain High színt eperszínnek olvastam mikor színmintákat kerestem, valóságban inkább a pinkhez áll közelebb mint a piroshoz, ez nem igazán az én színem, vagyis van sok hasonlóm amit szívesebben fogok használni ha hasonló színre vágyom, így ez eladó ha valakit érdekel.Az alap itt is holografikus és rengeteg meseszép holo glitterel van megfejelve, napsütésben vagy villanyfénynél szemet gyönyörköttetően szép.
A Crash!egy zselés alapú erős égszínkék szín. fedés 2 rétegben jó, az alapszín erősen holografikus és ez is rengeteg holo glittert tartalmaz.Álomszép.

Nagyon nehéz színhű képeket készíteni természetes fényben ezekről a lakkokról, nem csodálkozom, hogy minden blogon ahol nem vakus képeket láttam eltérőek voltak a színek.
A legjobb, élethű színmintákat ITT találtam, érdemes követni a blogot, hamar érkeznek az új kollekciókról a színminták. :)
Készítettem még pár képet:
napsütésben

élethű színek természetes fényben
Az eddig használt színek:


Akik szeretik a holografikus, csillogó körömlakkokat azoknak ajánlom várják meg a Glam Polish őszi színeit , amiket eddig láttam mind nagyon szép!
 A Darkly Dreaming  kollekcióból szinte mind tetszik, az alábbi képeket a Glam Polish hírlevelében kaptam.
kép: Glam Polish





14 megjegyzés:

  1. Hú de szépek *.* a rehab csodás és jól is áll :)

    VálaszTörlés
  2. Take a Bow, Rehab és a Crash nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nehéz a GP lakkokból választani, szívem szerint minden kollekciót egyben megvennék. :)

      Törlés
  3. Egyik szebb mint a másik *.* Nekem az Ilusion van meg,egészen hasonlít a Rehab-re:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rehab kicsit zöldebb, az Illusion nekem is megvolt az kék és sokkal világosabb, de mindkettő nagyon szép. :)

      Törlés
  4. A Crash és a Rehab kívánságlistás. Sajnos legutóbb mellényúltam két Glam színnel is, nem illettek a bőrszínemhez, de a Zonk! azóta is nagy szerelem. Téged nem zavar a fehér kupak? :D Komolyan nekem ez a rigolyám a márkával kapcsolatban...miért nem fekete?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Zonk! nagyon szép, a Rehab sötétebb változata szerintem. Sajnos nekem is voltak olyan színek amik nem álltak jól, nem tetszettek, ezek mind világos színek voltak. Jelenleg 13 db. GP lakkom van és legalább -9 darabot adtam el, szóval a világos színekkel óvatosan. :)
      A fehér kupakhoz hozzászoktam a különböző márkák miatt, de így, hogy megemlítetted már engem is zavar. :D

      Törlés
  5. A Rehab a kedvenc ezek közül, szuperül néz ki. :)

    VálaszTörlés
  6. Igen szép ez a zöldes türkiz szín, most kezdenek tetszeni a teal színek és szerencsére az új őszi kollekcióban van egy mutatós darab, majd kiderül mennyire szép körmökön is. :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a Rehab tetszik legjobban. :)

    VálaszTörlés