2015. november 29., vasárnap

Glam Polish - Road Kill

Sziasztok!
    Hosszú kihagyás után, ma egy kedvenc márkás körömlakkal jelentkezem.

A Glam Polish - Road Kill körömlakk a Darkly Dreaming kollekció része. A színe egy sötét füstölt lazacszín ami tömve van holografikus csillámokkal, apró glitterekkel. A szokásos Glam Polish ragyogás. :)
A lakk két rétegben tökéletesen fed, fedőlakkot minden lakkra használok, de most kivételesen a Dance Legend holo-glitteres fedőlakkot használtam. Nagyon tartós kombináció volt, 3 napig hibátlan volt, ez nálam csillagos 5-ös.
A végeredmény nekem tetszett, plusz erősen kell kényszerítenem magam a karácsonyi készülődésre, ráhangolódni.


Milyen színű körömlakkokat használtatok mostanában?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Ma a Morgan Taylor Adorned in Diamonds van rajtam az AVON rosegold glitteres topperével... vizsgázni megyek, arra csináltam, ha sikerül a vizsga kiteszem posztba a manit... :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok!
      Látom a vizsgád sikerült, megnéztem a bejegyzésed, a lakkozás meg meseszép. :)

      Törlés
  2. Szép ez a GP lakk! Rajtam most a DL High Hopes van, kicsi talán túl csillogó most nekem, ezért ma kerül rá egy kis fehér nyomda :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Névről nem ugrott be a Dance Legend lakk, rákerestem, gyönyörű. Nyomdázással s biztosan nagyon mutatós lesz, ne aggódj, csillogásból soha nem lehet túl sok. ;)

      Törlés